Warszawikia

This wiki's URL has been migrated to the primary fandom.com domain.Read more here

CZYTAJ WIĘCEJ

Warszawikia
Advertisement
Ten artykuł dotyczy niedawnego, trwającego lub nadchodzącego wydarzenia czy zmiany.
Informacje w nim zamieszczone będą zmieniane lub uzupełniane.

Wydanie nr 19

Głos Ursynowa – czasopismo stowarzyszenia Nasz Ursynów, wydawane nieregularnie od lipca 2010. Artykuły i felietony piszą członkowie stowarzyszenia.

Częstotliwość wydawania numerów[]

Stan na 17 czerwca 2020.

W poniższej tabelce wytłuszczono lata wyborów do Rady Dzielnicy Ursynów (2010, 2014, 2018), wówczas pojawia się najwięcej wydań czasopisma służących promocji stowarzyszenia Nasz Ursynów. W pozostałych latach „GU” jest wydawany sporadycznie.

Rok Wydane numery
2010 6
2011 1
2012 1
2013 1
2014 7
2015 1
2016 1
2017 1
2018 2
2019 0
2020 0

Tematy Głosu Ursynowa[]

Główne tematy Głosu Ursynowa (na podstawie okładek).

  • Wydanie nr 1 (lipiec 2010): Kabaty uratowane – temat poświęcony wstrzymaniu budowy Galerii Kabaty.
  • Wydanie nr 2 (sierpień 2010): Koniec smrodu – temat poświęcony usunięciu trujących podkładów i zmianie technologii przez metro na Ursynowie.
  • Wydanie nr 3 (październik 2010): Ocalmy Dom Sztuki! – temat poświęcony petycji złożonej przez mieszkańców postulującej o utrzymanie działalności Domu Sztuki przy ul. Wiolinowej.
  • Wydanie nr 4 (październik 2010): Pakt dla Ursynowa – wywiad z Piotrem Machajem, założycielem Naszego Ursynowa podsumowujący kadencję rady dzielnicy.
  • Wydanie nr 5 (listopad 2010): Brudna kampania – temat poświęcony oświadczeniu stowarzyszenia związane z kampanią wyborczą.
  • Wydanie nr 6 (listopad 2010): Pomysł na Ursynów – wywiad z Piotrem Guziałem.
  • Wydanie nr 7 (czerwiec 2011): Nasz Ursynów: dziękujemy – temat poświęcony promocji stowarzyszenia, przedstawieniu radnych.
  • Wydanie nr 8 (czerwiec 2012): 500 dni rządów – temat poświęcony wynikom finansowym dzielnicy.
  • Wydanie nr 9 (czerwiec 2013): Dlaczego referendum jest konieczne? – temat poświęcony referendum w sprawie odwołania prezydent Hanny Gronkiewicz-Waltz.
  • Wydanie nr 10 (maj 2014): Miasto zabrało dzielnicy 23 miliony – temat poświęcony odebraniu przez miasto 23 mln złotych uzyskanych w wyniku przekształcenia prawa użytkowania wieczystego we własność jednej z działek.
  • Wydanie nr 11 (czerwiec 2014): Czas na Warszawę – temat poświęcony Warszawskiej Wspólnocie Samorządowej, jej lider Piotr Guział apeluje o poparcie.
  • Wydanie nr 12 (sierpień 2014: Zabójcza dla onkologii lokalizacja Szpitala Południowego – temat poświęcony lokalizacji Szpitala Południowego (nieodpowiedniej zdaniem stowarzyszenia).
  • Wydanie nr 13 (wrzesień 2014): Bazarek TAK, ale NIE wbrew mieszkańcom – temat poświęcony lokalizacji Giełdy Na Dołku, sprzeciw wobec jego lokalizacji przy ul. Benedykta Polaka na czas budowy POW.
  • Wydanie nr 14 (październik 2014): Tranzyt przez Kabaty? – temat poświęcony budowie ul. Nowokabackiej, sprzeciw wobec stworzenia połączenia z Wilanowem.
  • Wydanie nr 15 (październik 2014): Poprawnie to za mało. Warszawa zasługuje na więcej – wywiad z Piotrem Guziałem.
  • Wydanie nr 16 (listopad 2014): Szanowni państwo... – temat poświęcony wyborom, prośba Piotra Guziała o poparcie.
  • Wydanie nr 17 (maj 2015): Zmarnowane 100 dni nowego Zarządu Dzielnicy – temat poświęcony zarządowi dzielnicy, oskarżenia o (wypisanie haseł z okładki): brak nowych pieniędzy, zaniechanie działań, kolesiostwo, korupcję polityczną, nieudolność inwestycyjną, niszczenie oświaty i korupcję.
  • Wydanie nr 18 (czerwiec 2016): To TY decydujesz – temat poświęcony budżetowi partycypacyjnemu.
  • Wydanie nr 19 (kwiecień 2017): POW. Tunel BEZ filtrów spalin – temat poświęcony żądaniu montażu filtrów spalin podczas budowy POW.
  • Wydanie nr 20 (wrzesień 2018): Koalicja Nasz Ursynów + Otwarty Ursynów. Alternatywa dla partii politycznych – temat poświęcony zawiązaniu koalicji, która startowała w wyborach do Rady Dzielnicy Ursynów.
  • Wydanie nr 21 (październik 2018): Piotr Skubiszewski kandydatem na burmistrza – temat poświęcony odbywającym się w miesiącu publikacji wyborom do Rady Dzielnicy Ursynów.

Linki zewnętrzne[]

Advertisement